Klantenservice

[icon_box icon=”basic-smartphone” icon_style=”bg_color” icon_color=”#ffffff” icon_bg_color=”#b39964″]Telefoon: 085-0657491[/icon_box]
[icon_box icon=”basic-mail-open-text” icon_style=”bg_color” icon_color=”#ffffff” icon_bg_color=”#b39964″]klantenservice@de-onlinedierenwinkel.nl[/icon_box]
[icon_box icon=”arrows-question” icon_style=”bg_color” icon_color=”#ffffff” icon_bg_color=”#b39964″]Suggesties? Geef dat a.u.b. aan ons door![/icon_box]

Waar gaat je vraag over?

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €50 wordt een verzendbijdrage van minimaal €4,99 doorberekend. Voor Belgie zendingen brengen wij minimaal €6,99 in rekening. U heeft altijd de keuze uit meerdere verzendopties.

Bij iedere bestelling boven de €50,- is de verzending gratis. Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen.

Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht. Bij volledige retournering van jouw bestelling ontvang je samen met jouw aankoopbedrag jouw verzendkosten terug. De retourskosten zijn voor de klant.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Je kunt wel bij uw eerste bestelling aangeven of je een account wilt aanmaken zodat je de volgende keer met 1 druk op de knop kunt bestellen.

Hoe lang duurt het voordat je je pakketje in huis hebt?

De online dierenwinkel streeft ernaar om binnen 2 dagen je pakketje af te leveren. Je bestelling is altijd voorzien van een track&trace code en je kunt via onze website jouw pakketje volgen.

Ik ben niet thuis, wat nu?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! Dan wordt standaard geprobeerd het pakket te leveren bij je buren. Lukt dit ook niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vind je een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur op de site van de bezorger aangeven waar jij je bestelling bij een tweede poging wilt laten bezorgen.

Je hebt dan de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Bij één van de afhaal locaties door heel Nederland. Je haalt je zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op.
Betalen bij De online dierenwinkel:

Bestellen bij ons is heel eenvoudig. Je plaatst je product(en) in de winkelwagen en gaat verder met shoppen of direct door naar de winkelwagen. Hierbij kom je in het overzicht terecht waarbij je het aantal stuks kan wijzigen, een product geheel verwijderen en/of nieuwe product kan toevoegen. Voor het verrichten van betalingen bieden wij iDeal, PayPal, Visa, MasterCard en Bancontact

Je bestelling afronden met iDeal:

Bij het afrekenen van de bestelde  items kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens word je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt verder automatisch van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is voltooid.

Je bestelling afronden met PayPal:

Met PayPal kun je ook bij ons je online aankopen betalen door middel van je PayPal rekening, hier hoef je alleen je e-mailadres en wachtwoord voor te gebruiken. Dit kan ook via je mobiel of tablet met de PayPal-app. Betalen is nog nooit zo makkelijk geweest. En het is geheel gratis!

Je bestelling afronden met Visa of Mastercard:

Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is verzonden.
Je kaart gegevens worden niet opgeslagen in onze database.

Je bestelling afronden met Bancontact:

Bij het afrekenen van de bestelde  items kun je aangeven dat je met Bancontact wilt betalen. Klik dan op de Bancontact-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens word je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt verder automatisch van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is voltooid.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Je kunt jouw product retour sturen door het bijgesloten retour formulier in te vullen en het pakket op te sturen naar:

De online dierenwinkel
t.a.v. Retouren
Voorstraat 13
4793 ET Fijnaart
Nederland

Voorwaarden voor het retourproduct:

  • Het product moet, indien mogelijk, ongedragen en onbeschadigd zijn
  • Het product zit, indien mogelijk, nog in de originele verpakking
  • Uw retour moet binnen 14 dagen na aanmelding in ons bezit zijn
  • Na ontvangst van het artikel storten wij binnen 7 dagen uw geld terug op uw rekening.
Mag ik mijn artikelen retourneren?

 Retourvoorwaaden De online dierenwinkel

  • Je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
  • Bij kleding en schoenen moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten (indien mogelijk) en het mag niet gedragen zijn.
  • Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.
  • Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug conform de retourinstructies die je van ons ontvangt bij het retour melden van je artikel.
  • Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Maak hier uw retourlabel aan.

Welke garantietermijn bieden jullie?

Alle door De online dierenwinkel geleverde producten hebben een garantietermijn van dertig (30) dagen. Treedt er een mankement in een product op, meld dit dan ook via de contactpagina wat je op onze site vindt. De garantie geldt voor alle artikelen als er sprake is van een gegronde klacht. Een klacht is niet gegrond als deze bijvoorbeeld is veroorzaakt door:

  • Opzettelijke beschadiging of nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade)
  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Uitzonderlijke slijtage
  • Beschadiging door het niet opvolgen van de instructie op het wasetiket
Onze algemene voorwaarden kun je op de volgende pagina vinden

Algemene voorwaarden

Privacybeleid De online dierenwinkel.nl


Algemeen
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken. Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van De online dierenwinkel. U dient zich ervan bewust te zijn dat De online dierenwinkel niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren. De online dierenwinkel respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van De online dierenwinkel of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie
Wanneer u berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van De online dierenwinkel of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Betalingen
Het afrekenen van producten gebeurt in een veilige omgeving, een zogenoemde https verbinding. Dit kunt u zien aan het groene slotje in de adresbalk. Uw betaalgegevens worden opgeslagen op de servers van De online dierenwinkel of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen. Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandtjes welke op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van De online dierenwinkel of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

De online dierenwinkel
Voorstraat 13
4793 ET Fijnaart
info@de-onlinedierenwinkel.nl

Correspondentieadres

De online dierenwinkel
Postbus 53133
3008 HC Rotterdam
085-06 57 491
info@de-onlinedierenwinkel.nl

Bezoekadres

De online dierenwinkel
Voorstraat 13
4793 ET Fijnaart
085-06 57 491

Overige gegevens

KvK: 24158704
BTW: NL007575439B01
IBAN: NL14ABNA0644381590

Heb je een vraag?

Kijk dan op onze FAQ pagina